اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو| واکنش وزیر ورزش و جوانان به کسب مدال طلای فروغی+فیلم

وزیر ورزش و جوانان گفت:خوشبختانه فروغی موفق شد اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را بگیرد و سبب شد کشورمان در پنجمین رشته المپیکی هم مدال کسب کند.

المپیک توکیو| واکنش وزیر ورزش و جوانان به کسب مدال طلای فروغی+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان درباره کسب اولین مدال کاروان ایران در المپیک توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی اظهار داشت:‌ کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو را تبریک می‌گویم. در روز اول رسمی بازی‌هایی که داشتیم، خوشبختانه فروغی موفق شد اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را بگیرد و سبب شد کشورمان در پنجمین رشته المپیکی هم مدال کسب کند.

وی ادامه داد: تاکنون در چهار رشته کشتی، دو و میدانی، وزنه برداری و تکواندو مدال داشتیم و در تیراندازی مدالی نداشتیم. همیشه این بحث را داشتم با وجود این همه نیروهایی مسلحی که داریم و علاقه‌مندان به تیراندازی، چرا نباید از بین ده‌ها مدالی که در این رشته توزیع می شود، نمی‌توانیم حتی یک مدال برنز بگیریم. این نکته ای بود که در چهار سال گذشته در مباحث مربوط به تیراندازی گفتم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه دوستان تلاش کرده و زحمت کشیدند. خود فروغی هم بچه بسیار متدین و با انگیزه‌ای است. نتایجی که چند ماه گذشته در مسابقات جهانی و بین المللی کسب کرده بود، نشان داد این بچه ظرفیت مدال‌آوری دارد. در دو ماه گذشته چند بار در اردوها و به ویژه روز مراسم بدرقه در فرودگاه به فروغی گفتم حتما مدال می‌آوری.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول